هتل 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: